14 februari 2012

Nedräkning till Antikmässan

Snart är det dags för årets Antikmässa i Älvsjö, redan imorgon slår den upp portarna för speciellt inbjudna och för de som valt att köpa vernissagebiljetter till kvällen. Jag får hålla mig ända till på fredag då jag tagit ledigt för att besöka mässan och träffa ett gäng trevliga retrobloggare. Kanske ses vi där?

(Och för er som inte kan besöka mässan eller ska dit på lördag eller söndag så lovar jag en bildkavalkad här i bloggen på fredag kväll!)

Mer information om mässan, öppettider m. m. hittar ni här.

15 kommentarer:

  1. Åhh va avis jag blir... Jag skulle oxå vilja vara där och träffa er alla å titta på alla fina saker förståss!!!

    SvaraRadera
  2. Det ser jag fram emot. I sinom tid kommer jag kunna dyka upp på mässor mer regelbundet igen. Barnen behöver växa på sig lite först. För oss är det innebandy och dans som gäller. Ser fram emot att få dela upplevelsen på era retrobloggar istället.
    Hoppas ni får en härlig mässupplevelse allihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd att du inte kan komma, men jag lovar att ta extra många bilder så du får se så mycket som möjligt därifrån ändå! :)

      Radera
  3. Ja, det ska bli kul att ses! När ska du dit? Funderar på att jobba några timmar innan jag åker upp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte ta mig dit till 12-tiden ungefär, så man hinner gå över allt innan bloggfikan.

      Radera
  4. Jag kommer nog vara där från 12 ungefär. Ses! :)

    SvaraRadera
  5. Vi ses, jag dyker nog upp vid 13 tiden :)

    SvaraRadera
  6. vi ses på fredag, det ska bli så roligt att träffa er alla!

    SvaraRadera
  7. Suck! Önskar att jag kunde "beama" mig dit fr Tyskland! God fyndlycka!

    SvaraRadera
  8. Det ska bli kul att träffa så många bloggare!

    SvaraRadera
  9. Tänkte också ta mig dit på fredag - hoppas vi ses!

    SvaraRadera
  10. Jag kommer också efter lunch nån gång....när blir det fika:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fikan är planerad till kl 15 om jag inte minns fel, Herr Movarp har till och med ordnat ett speciellt fikarum åt oss retrobloggare! :)

      Radera